JAGAR KÄNSLAN
Goodnight lovies!
Just nu ligger jag i decembermörkret och kollar på The Polar Express, för att öka julkänslan så mycket som det bara går (surprise, surprise). Det känns som det är det ända jag snackar om, men det är inte så konstigt eftersom det är den finaste känslan i världen. Många förknippar jul med stress, men min julkänsla är fylld av glädje och harmoni. Exakt det som jag behöver just nu, fuck antidepressiva christmas är bästa medicinen! <3 Så jag jagar känslan med exempelvis tomtegröt, JB's julalbum, Sunes Jul och små ljusslingor här och var. (Och glöm ej min cheesy-christmas-sweater och min julpyjamas).
Maria

Julkänslan har inte riktigt infunnit sig hos mig än. Kanske beror det på allt trassel jag har haft i den nya lägenheten som jag flyttade in i för tre månader sedan. Men den dyker nog upp, om inte annat så när jag åker till Tyskland på julmarknad om två veckor :)

Svar: Kul med ny lägenhet ju!! Då gäller det att julpynta den delux då ;-) Ha det så kul i Tyskland!!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress