FAVORITE THINGS
För er som inte känner mig så bra, här kommer mina favoritsaker. Och för er som känner mig, kan ni testa er om ni really know me that well. 
 
Filmer: Hangover 1 & 2, Harry Potter, Memento, Wolf of Wallstreet, Hitta Nemo. 
 
Mat: CHICKEN NUGGETS!
 
Serier: Prison Break, Friends, Gossip Girl, Stranger Things, Svampbob. 
 
Artister: Håkan Hellström, Justin Bieber, Tjuvjakt.
 
Places: New York, nere vid Röda Sten här i Gbg. 
 
Saker med mig själv: Vart ska jag börja liksom? Haha. Social, ambitiös, bra värderingar, godhjärtad, självsäker och bäst. 
 
Hobbys: Mode, skriva, fota, filma, kolla fotboll, sjunga (betyder inte att jag är bra tyvärr... I wish tho). 
 
Ifluencers/bloggare: Jon Olsson, Janni Delér, Bianca Ingrosso, Peg & Penny Parnevik. 
 
Skådisar: Finn Wolfhard, Ryan Gossling, Leonardo Dicaprio, Zach Galifianakis.
 
Drycker: Cola Zero, Mojito, Bubbelvatten, Nocco. 
 
Färger: Vitt, rosa, röd, orange. 
 
Fotbollslag: Svenska herrlandslaget, FC Barcelona, Spanska herrlandslaget, Brasiliens herrlandslag. 
 
Saker på killar: Duktiga på sport, 2000-talets hockeyfrisyr, ROLIGA (inte så svårt att få mig skratta tho). 
 
Accessoar: Färgglada solglasögon, stora örhängen, färgglad väska. 
 
Klädesmärke: Adidas.
 
Affärer: Adidas Originals, Victoria's Secret, Urban Outfitters, Forever 21, Zara, unika vintage affärer.
 
Personer: Mamma, Pappa, lillebror, Julle, Justin Bieber, Håkis. 
 
Väder: Soligt och svin varmt eller regningt och mulet. 
 
Ism: FEMINISM! Nyliberalism.
 
Emoji: Ballongen, palmen, rosa hjärtan, hon med lila tröja som ha ute handen like "whaaa" typ.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress