DET POSITIVA MED SKITEN
Eftersom depression, ångest och utmattning är otroligt mörka och deppiga ämnen blir jag tokig av all negativitet då jag är van vid att den "vanliga Ella" är en väääldigt positiv och glad person. Så, jag tänker gå igenom det positiva med utbrändheten som jag nu går igenom. 
 
* Först och främst kommer jag lära mig så otroligt mycket av dessa jobbiga år. Jag kommer lära känna mig själv på ett annat sätt och lära mig hur mycket jag faktiskt orkar. Lära mig sätta gränser så jag kan hinna njuta av livet.
* Förhoppningsvis kommer jag bota den skadliga delen av min prestationsångest och vara nöjd med mig själv även om jag inte norpar förstaplatsen varje gång. Men vinnarskallen kommer fan vara kvar, för den ger mig fantastiska resultat!
* Lära mig att ge mig själv beröm och vara självständig, vilket jag alltid varit dock men mer självständig i att inte behöva bekräftelse som ett bra betyg eller så för att känna mig värdig att ens få leva. 
* Jag har en ständig rastlöshet som nog alltid kommer vara jobbig, men jag tror att jag får perspektiv och kanske inte blir liiiiika rastlös av att exempelvis se en film eller sitta still.
* Uppskatta de små stunderna i livet mer.
* Via mina medier förhindra andra från att hamna där jag är nu. Det är guld värt att vissa av er faktiskt skrivit att vissa av mina texter gjort att ni slutat på ett giftigt jobb eller dratt ner på tempot. GULD!!
* Att jag får spendera mer tid med min familj och min älskade bästavänn! 
Bilder från pinterest. 
Dessi Jasmine

Bäst är du!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress