ALLT PASSAR EN SKÖNHET, ELLER?
Tjosan!
Nu är klockan 16:32 här i Miami och vi sitter just nu på balkongen och kollar ut över havet med Corona och Lays bbq -chips på bordet. Vädret är amazing så jag kom precis ur duschen från poolhäng och en prommis på strandkanten. Innan dess var vi på Aventura Mall, ett stort shoppingcenter med massor av mina favvisbutiker. Adidas, Forever 21, Urban Outfitters och VS såklart! Hittade massvis men köpte inget för fick för mig att jag var ful i allt. Ni vet en sådan dag... Annars brukar jag tycka att jag är svinsnygg i vad som helst. Kontraster liksom. Men det var trevligt att gå runt och kolla lite, samt dreggla över all julpynt. Gorgeous, love it!!!
 
Här kommer bilder från dagen, nu blir det balkonghäng.
Angelica Wåhlin

Helt underbara bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress