AIRPLANE
Godmorgon för er som ska upp tidigt och jobba och godnatt till er som varit ute och härjat!
Detta inlägg är tidsinställt och skrivet 04:05 denna onsdagsmorgon, men kommer upp när jag sitter på ett flygplan mot amerikat. Som jag tidigare nämnt är jag otroligt nervös för flygresan, och jag känner att jag behöver babbla av mig lite innan vi ska bege oss till flygplatsen. Egentligen finns det inte mycket att säga, mer än att jag är så otroligt känslig för allt som kan göra mig stressad/triggad/trött/grinig. Vilket leder till illamående, yrsel och i värsta fall panikångest. Och på ett flygplan har sådanna problem inträffat tidigare så jag är bara nervös för att må skit helt enkelt. Samtidigt som jag alltid har varit otroligt dålig på att sitta still och får lätt panik av att vara på samma plats länge och att inte röra mig liksom. ADHD-genen kickar in. Men det kommer säkert gå bra, nu är det bara att hålla tummarna för bra väder i Miami Beach som är vårt första stopp, det är alltid lite svajigt och kan bli hur som helst. Men nu ser det bra ut, lite regn någon dag bara. 
 
Bilder från när vi landade i Miami 2014, men nu kommer vi landa när det är ljust ca klockan 15:00 lokal tid och kl 21:00 svensk tid!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress