TO DO
1. Jag är väldigt duktig på att käka bra mat, mycket grönsaker istället för bröd, pasta, potatis. En råris blandning med frön istället för ris och mycket lite socker. Var sockerberoende (som typ alla är haha) när jag var yngre och åt hur mycket som helst utan att gå upp. Men jag mår givetvis bättre utan att käka så mycket skräp och nu de sista halvåret har jag vart super duktig. Förutom denna helgen, då jag unnat mig en del. Vilket är okej! Men fyller år om en vecka och tänker köra en veckas hundra procent bra mat tills dess för att inte fortsätta helgens gottigheter.  
 
2. Det är så fint med långa naglar, men har inte ork eller tålamod att fortsätta försöka sluta bita. Men ger det ett till ryck så får vi se hur det går.
 
3. Gillar ej när det blir så mycket iphonebilder på bloggis men har bara inte pallat.
 
4. Men nu blir det ändring på det! Med min systemkamera och en liten digitalkamera (när jag är någonstans med en liten väska och inte får plats med min stora) ska jag försöka använda dom så mycket som det går. Tror det blir bra!
 
5. Det säger sig självt, inte lägga pengar på skit. Går rätt mycket under utekvällar tyvärr. (Ångest). 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress