PALMIS
Godmorgon!
Här kommer lite bilder på min fina palmis som jag köpte igår. I hörnet bredvid sminkbordet låg det shoppingkassar, papperskorg och massor av dammråttor innan. Så detta blev hur bra som helst! Är taggad på jul då jag kan hänga upp julgranskulor i, hihi. Dock spenderas inte julen hemma utan i Florida (med mera palmisar), men vi åker den 20 December så jag har nästan hela månaden att hamna i Christmasspirit. Min absolut favorit tid på året!
 
Igår kom jag hem väldigt tidigt från Julle eftersom jag inte mådde så bra, det hade nog blivit för mycket aktiviteter på en dag för min lille kropp. Jag vaknade upp förkyld och ont i halsen, vilket absolut inte är jätte katastrof, men blandat med uttmattningssyndromet blir kroppen extra svag och sliten när andra infektioner kommer och bråkar. Så idag är min rehab att fkn stanna i sängen!!! Så svårt tycker jag och jag kommer säkert bryta det med någon powerwalk.
 
Här är Palmen Pål. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress