AL NATURALE
Godkväll!
Dagen har gått bra och jag har lyckats hålla mig hemma som jag tidigare lovade. Det är inte illa att jag höll det löftet :) Stämningen här hemma är dock rätt dyster för min pappa är väldigt sjuk och jag och mammsen är så oroliga. Samtidigt som jag inte mår hundra men försöker bita ihop och dölja mitt mående så jag kan och mamma orkar finnas där för pappa. Vi vet ej hur allvarligt det är eftersom han är för svag för att åka in till akuten, men att se någon man älskar må dåligt gör ont i hjärtat. Det får mig att tänka på hur de andra känner varje dag eftersom jag är sjuk. Det är något jag tänker på väldigt ofta, att inte vara ivägen. Även om jag vet att mamma vill att ja ringer eller ropar när jag får mina ångestattacker, så vill man lixom inte besvära någon annan än sig själv. Men så ska man verkligen inte tänka! Jag försöker komma bort från de tänkandet för nu ska ja bara fokusera på me, myself and I (och pappsen givetvis).
 
Nu är vi bänkade framför idol tho och jag hejar på min egna lilla Bieber Noah!! En nära vänn till mig som är jätte duktig. Ska inte spoila hur de går för honom, hihi.
 
Nyduschad, ingen smink, ingen bh. Fett naturell och tvättat bort alla problem!! Om de kunde vara så enkelt eller hur?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress